حساب کاربری
- آیا برای خرید از گالری طلای شیدا مجد حتما باید در سایت عضو باشیم؟
بله ، اگر بدون وارد شدن در سایت ، کالای مورد نظرتان را به سبد خرید اضافه کرده باشید ، باید در مرحله نهایی کردن خرید با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور وارد سایت شوید. اگر قبلا حساب کاربری نداشته اید هم می توانید به راحتی با وارد کردن ایمیل و مشخصات خود ، عضو سایت شوید.
- آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری من وجود دارد؟
بله شما میتوانید در هر زمان مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید برای این کار کافی است پس از وارد کردن شماره همراه و رمز عبور وارد حساب کاربری خود شوید و در قسمت اطلاعات کاربری اطلاعات خود را ویرایش کنید.
- آیا میتوانیم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشیم؟
برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی باید با حساب کاربری خود وارد شوید سپس روی گزینه سفارش ها کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده شود.
ثبت و پیگیری سفارش
- از وضعیت سفارشی که ثبت کرده ام چگونه می توانم مطلع شوم؟
برای اطلاع از وضعیت سفارش میتوانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه سفارش ها از وضعیت آن مطلع شوید.
- بعد از ثبت سفارش برای اطمینان از پردازش ان باید با گالری طلای شیدا مجد تماس بگیریم؟
خیر پس از انجام مراحل خرید وثبت سفارش پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق سرویس پیامک یا ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد ودر صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش گالری طلای شیدا مجد با شما تماس خواهند گرفت. و همچنین با ورود به بخش حساب کاربری خود میتوانید از سفارشات خود مطلع شوید.
- آیا میتوانم سفارشم را ابطال کرده ویا تغییر بدهم؟
تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی ایکون اتمام خرید شما میتوانید سفارش را از سبد خرید خود حذف ویا اصلاح کنید.پس از تایید نهایی و اتمام خرید ودر مرحله پرداخت وثبت سبد شما قادر به حذف وتغییر سفارش نیستند.از این مرحله به بعد برای لغو وتغییران با واحد پیگیری سفارشات تلفنی ویا بخش پشتیبانی تماس بگیرید.
- آیا از طریق های دیگر هم میتوانم سفارشم را ثبت کنم؟
برای راحتی هر چه بیشتر شما عزیزان گالری طلای شیدا مجد این امکان را فراهم کرده تا علاوه بر سفارش انلاین بتوانید از طریق مراجعه حضوری به شعب صفحه اینستاگرام ،واتس اپ 09360875999 وبه صورت تلفنی هم محصول مورد نظرتون را تهیه نمایید.
- بازه زمانی پا سخ گویی به سوالات مرتبط با فروشگاه گالری طلای شیدا مجد چگونه است؟
شما میتوانید جهت طرح سوال ویا موارد دیگر در ساعات اداری 10 الی 17:30 با شماره 02122970111 تماس حاصل فرمایید.
- آیا تعداد خریداز یک محصول در گالری طلای شیدا مجد محدودیتی دارد؟
خیر در صورت داشتن موجودی کاربر محدودیتی در خرید محصول مورد نظر ندارد.
پرداخت
- آیا قیمت محصولات در سایت گالری طلای شیدا مجد به روز هستند؟
بله گالری طلای شیدا مجد به طور منظم و روزانه قیمت محصولات عرضه شده در وب سایت خود را کنترل و به روز رسانی میکند.
- چگونه میتوانیم هزینه سفارش را پرداخت نماییم؟
کاربران میتوانند از طریق درگاه اینترنتی وبا استفاده از تمامی کارتهای بانکی عضو شتاب هزینه سفارش را به صورت انلاین پرداخت نمایند.
- آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت گالری طلای شیدا مجد امن است؟
پرداخت اینترنتی به گونه ای طراحی شده که امن و راحت باشد. با وجود این شما نه تنها برای خرید از گالری طلای شیدا مجد هنگام هر گونه پرداخت اینترنتی برای
اطمینان از امنیت پرداخت خود تکنیک های زیر را رعایت فرمایید:1)با مشاهده قسمت ادرس در مرورگر وب خود مطمن شوید از پروتکل امن استفاده
میشود.2)برای ورود اطلاعات کارت خود حتما از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید.
- ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟
گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود که در این حالت معمولا پول شما در حسابهای میان بانکی است. در این صورت بانک مغایرت ها رو رفع کرده ومبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت میدهد اما اگر تا 72 ساعت پولبه حسابتان برگشت نخورد انگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید.
ارسال سفارش
- پس از اینکه سفارش خود را ثبت کرده ام چقدر طول میکشد که به دستم برسد؟
زمان ارسال سفارش برای مشتریان عزیز در تهران در بعد از ثبت سفارش حداکثر 2 روز کاری وبرای مشتریان عزیز در شهرستان هم 3الی 4 روز کاری میباشد.
- سفارش خود را به چه روش هایی میتوانیم تحویل بگیریم؟
ارسال در محدوده تهران به صورت پیک وبرای سایر شهرهای ایران از طریق پست جمهوری اسلامی ایران انجام میشود.
- آیا میتوانم سفارش خود را در روز وساعت معینی تحویل بگیرم؟
بله مشتریان در تهران میتوانند سفارشات خود را در صورت ثبت سفارش تا قبل از ساعت 13 در همان روز وبعد از ان در روز بعد یا در روزهای اتی با
هماهنگی تیم پشتیبانی در 3 بازه زمانی متفاوت تحویل بگیرن.
- هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه میشود؟
هزینه ارسال برای سفارشات بالای 3 گرم رایگان و برای سفارشات زیر 3 گرم به عهده ی خود مشتری می باشد.
- آیا امکان کادو پیچ کردن کردن سفارش من به منظور هدیه دادن وجود دارد؟
با توجه به اینکه بسته بندی گالری طلای شیدا مجد دارای جعبه وبسته بندی شکیل میباشد سفارشات هدیه کادو میشوند وتنها یک کارت تبریک با متن دلخواه شما به بسته بندی اضافه خواهد شد.
- آیا میتوانیم برای شخص دیگری از گالری طلای شیدا مجد خرید کنیم وسفارش تحویل ان شخص شود؟
بله بعد از انتخاب محصول وقرار ان در سبد خرید در مرحله ارسال اطلاعات شما میتوانید ادرس ومشخصات گیرنده را وارد کنید. در صورت تمایل کاربر میتواند فاکتور فروش به همراه محصول فرستاده نشود.
- آیا میتوانم محصولی را که اینترنتی سفارش دادم به صورت حضوری تحویل بگیرم؟
از انجایی که یکی از اهداف گالری طلای شیدا مجد کاهش دادن سفرهای درون شهری غیر ضروری است تحویل حضوری برای سفارشهای اینترنتی با هماهنگی پشتیبان صورت میگیرد.
- پست شهرستان چه شهرهایی را پوشش میدهد؟
کلیه شهرها تحت پوشش پست جمهوری اسلامی ایران میباشد.
گارانتی و خدمات پس از فروش
- اگر محصولی که خریداری کرده ام ایراد فنی یا اسیب دیدگی داشت چه اقدامی باید انجام دهم؟
با تیم پشتیبانی تماس گرفته شود.
- دستبند یا انگشتری که سفارش می دهم چطور مطمن شوم اندازه میشود؟
برای داشتن انتخابی دقیق و مطمن گالری طلای شیدا مجد راهنمای سایز بندی و نحوه اندازه گرفتن ان برای شما قرار داده است.